Králíček obecný

19.02.2011 18:54

Během ledna při jedné z procházek lesem jsem zaslechl pronikavé pískání vysoko v korunách stromů. Po dlouhém čekání a pátrání jsem ho zahlédl. Malinký a neposedný - Králíček obecný. Jedná se o nejmenšího ptáčka střední Evropy a podle toho se také focení (ne)dařilo. Za tímto ptáčkem jsem se vydával několikrát, protože velikost ptáčka a jeho neustálé poletování a poskakování moc šancí na fotku nedávalo. Nakonec jsem nalezl nízký smrček, kde jsem zalehl a pozoroval pohyb několika Králíčků. Nakonec jsem se dočkal, jelikož se jeden Králíček dostal na vzdálenost, ze které se dalo udělat pár fotek. Pozorování tohoto ptáčka je velmi zajímavé, protože poskakování tohoto akrobata je neustále doprovázeno velmi vysokým tóny jeho zpěvu.

Velice rád se za tímto ptáčkem budu vracet i v budoucnu.










 

Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode