Vražedná partie – LIVE představení

17.09.2010 20:40

Minulou sobotu  11.9. jsme byli s manželkou pozváni na nově nastudovanou hru Jana Váni, kterou hráli ochotníci v zahradě památníku Karla Čapka ve Staré Huti. Osobně jsem byl velice zvědav na vystoupení, jelikož jsem v divadle nebyl ani nepamatuji a ochotnické divadlo jsem znal jen z vyprávění. To, že divadlo ve staré Huti má velmi dlouhou tradici jsem věděl a o to více jsem byl zvědav. První co mě překvapilo hned v zákulisí bylo to, jak mladí lidé divadlo nastudovali. Je příjemné, že se na tradici divadla podílejí jak starší, tak mladší.
Nervozita těsně před začátkem byla patrná z rychle popocházejících herců a množství zapálených cigaret. Možná to byl jen můj dojem, ale možná ne.  Jen co divadlo začalo, tak po nervozitě z pohledu diváka nezbylo nic. Celé představení bylo velice vtipné a příjemně podané. Jediné co z mého pohledu lehce zazlobilo byla technika. Přesněji řečeno jeden (asi ten nejdůležitější) výstřel pistole. Herec to zvládl bravurně duchapřítomnou reakcí, kterou navíc vtipně použil v dalším dialogu. Někteří diváci po skončení nemohli uvěřit, že takto ta scéna ve scénáři opravdu nebyla. To jen potvrzuje pohodovou náladu představení a kvalitní nacvičení.
Nejsem žádný divadelní kritik a píši jen svůj osobní názor, ale reakce ostatních diváků byly velice pozitivní. Za velmi důležitou informaci také považuji zveřejnit to, že kromě malých výjimek bylo všech 180 křesel obsazeno.
Během představení jsem se pokoušel  o nějaké snímky, které by možná v budoucnu mohly aktérům připomenout jejich velice podařené představení. Pár pořízených snímků si můžete prohlédnout níže.
Divadlo jsme si s manželkou velice užili a myslím si, že zajít se podívat na takové představení je daleko příjemnější zážitek, než se nechat napájet televizním programem.
Článek o focení plakátu jsem již publikoval dříve a můžete si jej znovu přečíst =ZDE=









Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode