Kuna lesní

03.05.2011 21:48

Po pár týdnech, které jsem věnoval hlavně focení kytiček jsem začal chodit do lesa, ve kterém jsem v zimě vyhledával dutiny vhodné pro hnízdění  ptáků. Při čekání u dutiny strakapouda přikrytý maskovací sítí jsem neměl ideální výhled, ale pocitově jsem tušil něco většího kousek ode mě. Poodkryl jsem síť a zahlédl konec huňatého ocasu šplhající se na strom. Potichu jsem opustil pozorovací místo u dutiny a vydal se hledat ve stromech, co to mohlo být. Po cca 15 minutách chůze za hýbajícími se špičkami stromů jsem zahlédl kunu. Nebyl jsem si vůbec jist, protože jsem v přírodě toto zvíře nikdy nepotkal. Pokusil jsem se udělat několik záběrů proti obloze s tím, že fotky budou alespoň dokumentační a zjistím, co že to vlastně na stromech skákalo. Kvalita fotek není úchvatná, ale já z nich mám obrovskou radost a možná už ani lepší nikdy nenafotím. Nicméně se podařilo nalézt obydlené dutiny strakapouda a brhlíka, takže příště bude asi pár fotek o nich – tedy jestli budou stát za vložení na web J.








Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode