Letní klid

15.08.2010 23:41

Během posledního měsíce jsem se k focení pořádně nedostal. V průběhu dovolené jsem se snažil věnovat rodině a k focení jsem se dostal pouze když jsem se donutil ráno vstát a počasí vyhovovalo a nedalo se vymlouvat na jeho nepřízeň.
On takový krátký půst od focení se dá dobře využít pro přemýšlení co a jak fotit a nebo zapřemýšlet se o již nafocených fotkách, které leží a čekají na disku až je někdo (pravděpodobně já) promaže a některé upraví. Ne, že bych neměl nic nového a tak průběžně přidávám starší kousky do jednotlivých galerií a jsem vložím nějaký mix toho, co mám nového.
Přejí Vám všem příjemný zbytek prázdnin a léta.



Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode