„První noční"

06.06.2010 22:33

Tak jsem se po dlouhé době odhodlal pro změnu fotografovaných objektů. Rozhodl jsem se zkusit vyfotit také nějakou tu krajinku, které mám sice rád, ale nejsem schopen vhodné kompozice vyfotit. S Palim jsme se domluvili na nočním focení na vyhlídce Máj blízko slapské přehrady.
Na místo jsme vyrazili okolo půl jedenácté večer. Cestou na vyhlídku nám „zpříjemnilo“ stádo krav, které si asi chtělo dokázat, že v převaze je síla a nepříjemně na nás doráželo. Po chvíli křičení a mávání stativy si krávy vždy malinko couvly, aby se mohly opět rozběhnout směrem k nám a trochu nás postrašit. Po dalších 5 minutách jsme byli rádi, že jsme za ohradníkem. Když jsme přišli na vyhlídku a rozbalili všechny fidlátka, tak jsem zjistil, že se svým objektivem s ohniskem 17 jsem pořád dost dlouhý na to, aby se mi do hledáčku vešlo rameno Vltavy a pořádný kus nebe. Tím se potvrdilo, že na pořádné krajinářské focení nejsem vybaven, ale co mám to mám. Rozhodl jsem se otočit o 180° a zkusit zaznamenat část skály se stromy a nebem. Asi po 35 minutách jsme ukončili snímání a uložili foťáky do batohu, aby mohly v klidu odšumovat a vyrazili zpátky k autu. Cestou jsme trochu „vyměkli“ a raději jsme ohradu s kravami celou obešli. V autě jsme usoudili, že jsme vyjeli asi moc brzy, jelikož pouliční světla měst a vesnic pořád svítila a na obzoru byl lehký nádech světla. Přidávám jedinou fotku co jsem cvakl, ale za zkoušku to stálo. Kompozičně i kvalitativně to není nic moc, ale já jsme se svojí „první noční“ spokojen. Pravděpodobně budu pokusy noční oblohy a nějakých těch krajinek zkoušet i nadále.

Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode