Vražedná partie - drsná komedie o drsných lidech

21.07.2010 22:58

Pár týdnů jsem se focení nijak moc nevěnoval a spíše jsme přemýšlel, co bych vymyslel během dovolené, která mě čeká. Kolegou z práce jsem byl osloven (možná z hecu) jestli bych mu nemohl udělat nějakou fotku pro plakát k nové hře ochotnického divadla ve které účinkuje. Ani jsem moc nepřemýšlel a tuto výzvu přijal s poznámkou, že jsem něco podobného ještě nikdy nefotil a ať nepočítá s valným výsledkem. Během polední pauzy jsme domluvili jeho představu a začali shánět potřebné věci. Hotové pro tisk by to mělo být během pár dnů. Nejvíce jsem se obával přípravy a nastavení světel, což se při focení ukázalo jako oprávněné. Musím přiznat, že jsem se trápil a nyní již chápu, že focení portrétů není žádná sranda. Počkali jsme na tmu a začali. Nakonec se focení protáhlo přes půlnoc, kdy jsme usoudili, že by to mohlo stačit a snad alespoň jedna fotka bude použitelná. Po výběru několika fotek jsem se pokusil i o „návrh“ celého plakátu. Posouzení jestli se tento experiment povedl, si musí udělat každý sám, a proto připojuji ukázky. Jestli se plakáty budou nebo nebudou tisknout musí rozhodnout herci ochotnického divadla sami.
Tento článek jsem nezamýšlel vůbec psát, ale nakonec jsem usoudil, že bych mohl jejich činnost připomenout  a tímto Vás pozvat na jejich nové představení, které se uskuteční v zahradě památníku Karla Čapka ve Staré Huti ve dnech 20 a 21.8.2010 od 19:30. Držím jim palce, ať se jim to vše povede dle jejich představ a lidé se na jejich představení v budoucnu rádi vraceli.


-další ukázky si můžete prohlédnout v galerii Ostatní


Kontakt

Pavel Zamrazil

zamrazil@email.cz

skype: pavel_zamrazil
ICQ: 222-807-225

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode